Blacha do muffin

Od dłuższego czasu zbierałam się do zakupu blachy do muffin. Koleżanki wokół robiły muffiny, a ja się czaiłam. Zawsze nim się do czegoś zabiorę ogarniam temat. Czy blacha ma być teflonowa, czy silikonowa i jakiej wielkości mają być gniazda. A tygodnie mijały. W niedzielę jednak pokusa muffin była silniejsza i rozsądek wygrał, zerknęłam tylko ile kosztują przeciętnie blachy na muffiny, sprawdziłam cenę w Ikei i pobiegłam po swoją pierwszą blachę do muffin.

Blacha DRÖMMAR, cena 29,99zł. Miejsc na muffiny – 12.
Pierwsze wrażenia. Przyzwyczaiłam się do klasycznego wyglądu muffinek, czyli takich bardziej babeczkowatych, z tej blachy wychodzą takie wysokie jak czapka kucharska, za jakiś czas, gdy dorobię się blachy na szerokie babeczki miło będzie mieć alternatywę, więc teraz trochę grymaszę. Natomiast muffinki odchodziły bez żadnego problemu. Oczywiście posmarowałam gniazda tłuszczem i wysypałam kaszą manną, bo bez tego nie miałabym odwagi,  ale i tak byłam bardzo zadowolona. Dlatego z całym sumieniem polecam blaszkę. Teraz będzie czekała na kolejne wypieki.

4 thoughts on “Blacha do muffin

  1. Ja kupiłam silikonowe w Tesco, z podobnej „żądzy”, ale 2 razy po 6, co ma swoje bardzo fajne praktyczne zastosowanie, gdy robię muffiny „na raty”, z różnosmakowe, ale po prostu mniej. Jakość naprawdę ok, cena umiarkowanie niska, więc polecam, gdyby potrzeba kształtu babeczek powróciła🙂

  2. Oj wróciła, mam już 3 blaszki do muffinek – silikonową z tesco na 6 (mieści mi się razem z tą ikeową) i kolejną teflonową 12 muffinek, ale taką dość płaską chyba z Kauflandu. Ale faktycznie zaczynam doceniać silikonowe, bo z tych teflonowych małych czasem problematycznie wyjąć muffinki jeśli nie użyję papilotek

  3. Dzięki Ci, Wiosanna!
    Obsesyjnie poszukiwałam formy do muffinek, ale w miarę taniej:P
    Przeczytałam, że jedną masz z kauflandu. Wchodzę na stronę kauflandu, a tam… promocja od przyszłego tygodnia!!! Obym zdążyła na czas i złowiła upragnioną blachę:P
    Mam nadzieję, że ta teflonowa dobrze się spisuje. Z wyjmowaniem mam nadzieję nie będzie problemu bo zamierzam kupić śliczne papilotki w kwiatki:P

Skomentuj

