Penne z sosem śmietanowym

To jest dość niefotogeniczne danie, więc może lepiej, że nie mam jego zdjęcia😉 To jest moje danie z serii nie mam pomysłu co ugotować i chcę coś co robi się szybko. Polega głównie na otwieraniu poszczególnych opakowań i mieszaniu. Danie ma zupełnie inny smak niż wszystkie inne sosy, które przygotowywałam. Sprawdzałam na różnych osobach i chwalą sobie bardzo. Polecam na dni, gdy chcecie przygotować coś na szybko. Przepis znaleziony kiedyś gdzieś w sieci.

Składniki:
Na 3 porcje:
– paczka makaronu penne (lub tyle ile potrzebujecie na 3 porcje sosu),
– 200 ml śmietany (18%),
– puszka tuńczyka w sosie własnym,
– puszka pomidorów bez skórki,
– 2 serki topione śmietankowe,
– sól,
– pieprz i cukier

Jak przyrządzić?
Wstawiamy jednocześnie wodę na makaron i patelnię na kuchence. Makaron musi być al dente. Na patelnię kruszymy serek topiony. Wstawiamy na mały gaz i ciagle mieszając rozpuszczamy. Dodajemy odsączonego tuńczyka. Mieszając wlewamy pomidory następnie śmietanę. Gdy sos zacznie się gotować dodajemy pomidory i solimy, pieprzymy do smaku. Dodajemy szczyptę cukru. Podajemy makaron z sosem.

Skomentuj

