Czasu, czasu mi trzeba

W tym tygodniu cierpię na brak czasu. W weekend co prawda odbyło się gotowanie i pieczanie, ale przepisy wciąż czekają i nie mogą się doczekać.

Przy okazji wpadłam w szał porządków i uporządkowałam swoje książki z przepisami, a w niedzielę udało mi się nabyć książkę Jamiego Olivera – Oliver w kuchni za połowę ceny🙂

To moja druga książka Jamiego. Miałam tylko chwilę, żeby ją przewertować. Widziałam, że niektóre przepisy powtarzają się z książki „Gotuj z Oliverem”, ale jak zwykle bardzo ładne wydanie, świetne zdjęcia i już nie mogę się doczekać gdy coś wypróbuję.

Uwielbiam Kraków za to, że jest tyle księgarni gdzie można trafić na dobre książki za tak zwane „psie pieniądze”. Poprzedni nabytek „Kolory smaków” Marty Gessler kupiłam za 14,50 zł!

Teraz pozostaje mi zakupić trochę czasu…

Skomentuj

