Dressing cytrynowo-miodowy

Wciąż się przekonuję do sałaty z samym dressingiem. Jakoś tak zawsze czegoś mi brak. Tym razem jednak zjadłam podwójną porcję sałaty z kiełkami i tym oto dressingiem. Pewnie to wielkie odkrycie w kwestiach dressingu nie jest, szczególnie dla tych co częściej jadają sałatę. Nam smakował bardzo. Przepis z książki Agnieszki Maciąg „Smak życia”.

Składniki

  • 1  łyżka majonezu
  • 1 łyżka musztardy
  • 4 łyżki oliwy z oliwek
  • sok wyciśnięty z 1 cytryny
  • 1 łyżeczka miodu
  • 2 wyciśnięte przez praskę ząbki czosnku

Wszystko dokładnie mieszamy na gładki sos.

8 thoughts on “Dressing cytrynowo-miodowy

  1. hmm z opóźnieniem przychodzą komentarze? czy źle klinkęłam?:)
    pisałam, że robiłam taki do pieczonych warzyw z dodatkiem octu balsamicznego i sosu sojowego.

  2. bardzo lubię sałatę z pysznym sosem. póki co.. ciągle używałam tych torebkowych, a przecież to nie takie trudne zrobic swój własny.

    • No ja właśnie spory czas temu doszłam do tego, że w torebkowych sosach czy to do makaronu czy do sałatki nie ma nic nadzwyczajnego poza wzmacniaczem smaku i zapachu i od tej pory staram się nie stosować ku rozpaczy Mężczyzny. Więc bardzo Ci polecam swojskie sosy🙂

  3. Z ogromną przyjemnością czytam o sosach do sałat, bo co by tu nie pisac, to sałatę jadamy cały rok i za kazdym razem moze smakowac troszeczkę inaczej:) Fajnie też współgra z sokami owoców:) Pozdrawiam !

Skomentuj

